آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

آرشیدا کوچولو

بدون عنوان

1390/1/25 15:30
نویسنده : هادی مطهری
617 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز 5 شنبه 25 فروردینه ما باید آرشیدا رو برای معاینه به دکتر ببریم.ساعت 8 امشب نوبت دکتر داریم الان ساعت 9:30 شبه و من خیلی ناراحتم چون به تشخیص دکتر مجبور شدیم از آرشیدا برای آزمایش زردی خون بگیریم طفلکی دختر کوچولوم خیلی اذیت شد من که با مامانی آرشیدا ، آرشیدا رو بردیم بیمارستان .جلو بخش نوزادان دخترمو از ما گرفتن من بعد ازچند دقیقه صدای گریه های دخترعزیزمو شنیدم که واقعا برایم زجر آوربود. وقتی آرشیدا رو آوردن دست کوچولوش پر از خون بود در آن لحظه دوست داشتم کاش از من خون می گرفتن ولی حتی به دست دخترم یک خار کوچک هم نمی رفت. با تمام این حرفها ساعت 11 وقتی دایی محمد آرشیدا جواب آزمایش رو آورد ما فهمیدیم زردی اون خیلی کمه من و مامان آرشیدا از خوشحالی بال درآوردیم و خداری بزرگ را سپاس گزاریم که دختر قشنگم به زودی به حالت طبیعی برمی گرده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)